Μητσοτάκης - Ερντογαν ... οι μυστικοί διάλογοι

 Ο Mikroskopos έχει την τιμή να σας παρουσιάσει σε αποκλειστικότητα τους πιο ζουμερούς διαλόγους της τελευταίας επίσκεψης του Τούρκου Προέδρου στην Ελλάδα. 



ΤΑΓΙΠ:  Γεια σου Κυριάκο. ήρθα να σου ζητήσω μια χάρη. 

ΚΥΡΙΑΚΟΣ: Τι σύμπτωση. Κι εγώ θέλω να σου ζητήσω κάτι προσωπικό. 

ΤΑΓΙΠ: Είμαστε μόνοι ; Μας ακούει κανείς ; 

ΚΥΡΙΑΚΟΣ: Κανείς ... σου εγγυώμαι προσωπικά .....

(πνιχτά γέλια ακούγονται στο βάθος)

ΤΑΓΙΠ: Κυριάκο , τα πράγματα στην Τουρκία πάνε από το κακό στο χειρότερο....φτώχεια, πείνα, ξύλο, τραμπουκισμοί, ψευτομαγκιές, τις εκλογές τις πήρα με κόλπο, δεν μπορεί σε λίγο θα με καταλάβουν....

ΚΥΡΙΑΚΟΣ: Από το στόμα μου τα πήρες Tαγιπ !!!!

ΤΑΓΙΠ: Κι αν χρειαστεί από μέρα σε μέρα να φύγω ξαφνικά .... πρέπει να έχω κάπου να πάω... κάπου που θα έχω ασφάλεια !!!

ΚΥΡΙΑΚΟΣ: κι εγώ επίσης !!!!

ΤΑΓΙΠ: Να !!! σκέφτηκα να με φιλοξενήσεις στην Ελλάδα !!! σε κάποιο από τα 10 νησιά που δεν θα χρειάζεται πια βίζα...στη Σάμο...στη Χίο ... στο Καρπενήσι 

ΚΥΡΙΑΚΟΣ: μα το Καρπενήσι δεν είναι νησί !!! 

ΤΑΓΙΠ: Μια πλημμύρα ακόμη και θα γίνει κι αυτό !!! Είμαι πολύ σίγουρος !!!

ΚΥΡΙΑΚΟΣ: καλά !!! μα εγώ ήθελα να σου ζητήσω ... να με φιλοξενήσεις εσύ στην Τουρκία αν μου συμβεί τίποτε εδώ !!! 

ΤΑΓΙΠ: Μην ανησυχείς φίλε !!! Έχεις τον πιο κουτό λαό του κόσμου !!! ό,τι και να τους κάνεις δεν πρόκειται να επαναστατήσουν!!! 

ΚΥΡΙΑΚΟΣ: Αλήθεια ; Σε ευχαριστώ Ταγιπ !!!

ΤΑΓΙΠ: Μόνο ένα πράγμα μην κάνεις !!! Ευχή και  κατάρα σου δίνω !!!

ΚΥΡΙΑΚΟΣ: Τι; 

ΤΑΓΙΠ: μην πειράξεις τον Ολυμπιακό !!!